woensdag 14 november 2012

11 november! Pius X opstellen winnen brons, zilver én goud!

PROFICIAT Pius X basis!  3 laureaten op de opstelwedstrijd voor 11 november.  Als dat niet straf is!

Met fierheid zet ik hier voor jullie allemaal het winnende opstel van Margaux.  Veel leesplezier!

Ruzie is lastig en lastig betekent niet gemakkelijk. Daarom juist , dat het woord sorry bestaat,
maar er zijn mensen waarvoor dit woord niets betekent. En dan is het verhaal begonnen , dan
zit je daar op de koer naar andere blije spelende kinderen te kijken. Maar dan is de vraag , wat
moet ik doen ? Wel , weet je wat je dan moet doen ? Zeer simpel denken de meeste , maar uiteindelijk komen ze toch tot conclusie dat het niet zo gemakkelijk is ! Daar , in die situatie.
Moet je goed nadenken en met nadenken  bedoel ik niet dat je denkt: ik koop ze gewoon om met een koekje , nee, echt goede oplossingen , zoals naar ze toe gaan en praat erover of haal de leerkracht erbij of speel even met andere vriendinnen dan komt diegene waar je ruzie mee hebt waarschijnlijk vanzelf naar je toe. Nu ja , het kan ook gewoon zijn dat het een slechte vriend of vriendin is. En dan , moet je andere vrienden zoeken ! Want alleen blijven zitten vind ik geen optie. Dus wat ik eigenlijk wil zeggen is , heb je ruzie blijf alsjeblieft niet bij de pakken zitten kom op voor jezelf !

Margaux 5B  












Geen opmerkingen:

Een reactie posten